Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 07:01   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Raskt å klage over

Opprinnelig lagt inn av Zillah;900135
Og ja, det kan få uheldige konsekvensar å ikkje ta dei, berre sjå [URL="http://forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=900123&postcount=63"

kva som hende med Kanutten i dag[/url]!!!

Men nå er det vel de færreste av oss som har det helsebildet Kanutten har, med høyt blodtrykk og inntak av vanndrivende som tvinger mineraler ut av kroppen i så stor grad, etc?
Det er kanskje litt forskjellig hva slags absorbasjonsevne vi har, og det er jo også forsåvidt et poeng at mye av grønnsakene vi spiser i dag ikke er så fulle av vitaminer og mineraler som de var før. Men vi får ganske mye fra kjøtt, og det viktigste folkens, er at dere ikke er redde for fett. Uten et visst fettinntak, intet opptak av a, d, e, og k-vitaminer.
Jeg har selv tatt et helt spekter av vitaminer, og selv om jeg ikke går på Ketolyse, spiser jeg ketogent, gjerne mindre kh enn dere på Ketolyse også, og jeg merker nada forskjell med eller uten, bortsett fra magnesium, det må jeg ta. Poenget mitt er at det ikke er krise om man glemmer de i blant. Det er nok også iindividuelt hvor mye de har å si, men jeg vil mene det er viktigere å ha et velbalansert kosthold.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er ikke det litt trist, at vi ikke setter oss selv høyere enn hunden?

Ikke det minste! Jeg setter katten min før meg på mange områder, det er ikke han som har valgt å leve hos mennesker og gjøre meg med selskap. Når man velger å ta inn et dyr til seg så fordrer det et ganske så stort ansvar for at den/de skal ha de så bra som mulig, det er liksom det som følger med, mener jeg. Ikke at dette har noe med diskusjonen forøvrig å gjøre , men katta kommer før meg, både når det kommer til mat og medisinsk hjelp!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat