Sv: Funker dette for alle?
Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.
Et lite råd: Du er faktisk i ukjente farvann her. Du kan skrive historie! Kartlegg matinntak, vekt, barnets dagsform, resultat fra blodprøver og andre målinger osv. Du kan jo faktisk bli den første i verden som med suksess behandler en tilstand verken leger i Norge eller noe annet sted forstår seg på!
Vet du, det har du faktisk HELT rett i! Dette kan bli første dokumentasjonen på at dette funker for barn! Nå ble jeg enda mer motivert for å bare kjøre på her Jeg har gjort smånotater i dagene som har gått, nå skal jeg begynne å gjøre det mer systematisk! Takk for tips, kanskje dette blir en revolusjon! Det er jo ingen tvil om at jenta mi overhodet IKKE responderer på "vanlig" diett, altså mindre kaloriinntak enn man forbruker, heller tvert imot...også pøser man på med kalorier og fett, og DA går det rette veien liksom! Dette må faktisk dokumenteres!
Jeg trives veldig godt på denne livsstilen selv også! Jeg har mistet to kilo i uka som gikk, og håper det stabiliserer seg greit om en kilo til Dette er kjempedigg - så mye mat, så mange gode smaker, og det at man aldri rekker å bli sulten til neste måltid. Snakker om luksusproblem! Aldri mer brød og poteter her i gården nei...
Igjen tusen takk for all støtte og alle gode råd jeg har fått her, dere er en nydelig gjeng!
|