Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-10, 23:12   #70
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Åh, kjære Myrull - tusen takk for at du delte dette med oss!! Jeg kan tenke meg at mannen din har hatt litt å stri med, hihi...
Men, så fint at du deler, tusen hjertelig takk!

Jeg forstår også, som du sier - de som ikke har opplevd noe. For, jeg har vært en av dem. Kunne ikke fatte eller begripe at noen i det hele tatt var opptatt av dette. Det var jo bare tull!
Tenkte jeg da.

Sjamanisme. Er et rart og litt skummelt ord. Gidder du å fortelle mer om hva det er?

Det er jo "indianer tro" at alt har en sjel en energi å at alt henger sammen.
Alle menensker døde eller levne har sjeler som igjenn er energi å vi hører til hverandre.
Vi mennesker og dyr hører til jorden , å henne må vi passe på.
Jeg tror på reinkarnasjon jeg da, at når vi dør så vil den energien(sjelen) forlate kroppen å dra "hjem".
Å så vil vi etter vert bli sent til en ny kropp for å lære mere å når vi har lært nokk så får vi kanskje selv være hjelpere eller guider til andre.
Sjamanisme er jo veldig sånn " alle skal være venner å ta vare på hevrandre å jorden tro" så det er langt i fra skummelt.
Det er en fredelig naturtro i forhold til mange andre trosretninger som bare skaper krig og hat i verden å virker å være laget for å kontrollere og skremme andre.

Å jeg har dysleksi så beklager skrivefeil når jeg skriver litt lengre innlegg.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat