Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-10, 14:32   #2497
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Du kan fryse fløte, ja.
Jeg for min del reagerer mye mer på melk, fløte og ferskost enn rømme/creme fraiche, yohurt, modnet ost, altså kultiverte/syrnede produkter. Fløte slår seg på magen med en gang, og det er sjelden en særlig hyggelig opplevelse. Stort sett alle tåler smør, da. Det som er igjen av laktose/kasein i smør er for jevnt de fleste så marginalt at det ikke har noe å si, med mindre man er allergisk, så klart!

ferskost, det er sånn som kesam og cc, ikke sant? så "vanlig" hvitost er syrnet? ok, godt å høre det om smør, for det har jeg IKKE lyst til å kutte jeg er egentlig laktoseintolerant, men jeg har tabletter som jeg kan ta om jeg vil spise mat med mye melk/fløte i. kan det at jeg er laktoseintolerant være grunnen til at jeg evt opplever fløte og sånn som partystopper? *forvirra*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo