Kasta batteriet til badevekta
Jeg har lenge unngått å veie meg..for å unngå å bli skuffet! Jeg vet at jeg har veid mer enn jeg har innbilt meg. Så, for å ikke skuffe meg selv, har jeg ikke veid meg på flere uker. Jeg er en av dem som fort kan veie meg hver dag, og aller helst flere ganger om dagen.
Dessuten viser vekta ulike tall, avhengig av hvor på gulvet den står...Mulig vekta er "brukt opp", har brukt den MYE. Men det kan variere hele 5 kg alt ettersom hvor jeg setter den på gulvet..
Men i dag tok jeg ut batteriet og kastet det. Vil heller prøve å veie meg når jeg vet at vekta har gått ned. I mellomtiden har jeg jo godt mål bare i klær. Spesielt bukser. Men har også en kjole med glidelås på ryggen. Det er ingen stretch i den...og får pr. dags dato ikke igjen glidelåsen mer enn halvveis. Så, jeg skal heller bruke den som mål
Har jo endelig satt igang med trening og, og forventer vel å få noen muskler. Som kjent veier jo de mer enn fett....så, herved er ikke veiing noe alternativ her i huset.
HAr nemlig hatt en tendens til å bli besatt av den vekta..Så det føles godt å være kvitt et stressmoment!