Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 10:24   #2
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Hvor lenge venta dere med å skeie ut?

Åh, godt spørsmål!
Eg for min del har lyst å skeia ut kvar dag omtrent no (iallefall dei siste dagane), men av ein eller anna grunn gjer eg det ikkje - nettopp fordi eg har fått så gode resultater og er så godt igang, OG eg veit eg vert dårleg av å til dømes eta ein bolle eller noko... har no holdt på i 4 veker. Er stadig sugen på "ekte sjokolade" eller bakevarer eller noko slik, men... nei... eg veit kor ufatteleg dårleg eg vert i magen av det - så eg klarer rett og slett å halda meg unna, SJØLV om det står freistingar rett framfor meg!

Veit ikkje kva som er skjedd, men eg er STERK rett og slett! Hehe!

Så, om du vil - kan du jo prøva, kjenna effekten det har på kroppen. Då får du deg straks ein oppvekkar på at dette freistar det ikkje å gjenta....

Dette var no nokre ord for meg! Spanande å lesa kva andre seier
Flink har du vore! 5 veker! Kvifor øydelegga med å skeia ut? Du et jo så mykje god mat på lavkarbo, at eg personleg ser igrunnen ingen grunn til å "skeia ut"...

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat