Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 20:35   #35
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?

Opprinnelig lagt inn av paprika, her.

Alternativet til lavkarbo er heller ikke loff med syltetøy (eller ha på, prim, brunost osv) og sjokolademelk. Hvor mange serverer egentlig ungene det?

Jeg hadde en barndomsvenninne som vokste opp på loff med smør og honning (evt. honnicorn med melk) og sjokolademelk til... Hun har slittt med overvekt hele livet.

Ikke for det - ganske fint brød med smør, sirup og brunost er veeeeeldig godt! Men jeg spiser det ikke en gang i året engang altså. Spiste det et par ganger i fjor sommer da vi hadde alt tilgjengelig på hytta, før det kan jeg ikke huske sist jeg spiste det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat