Tråd: Hva skjer OM
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-10, 15:16   #4
Monicamoa
Juniormedlem
 
Monicamoa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 15
Monicamoa er på en erverdig vei
Talking

Sv: Hva skjer OM

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Gå inn på www.mylog.no lag deg en konto å legg inn absolutt alt du spiser til du føler du har kontroll! Et rundstykke på 50g inneholder ca 25g karbo, så da er du kraftig ute å kjører altså! (om du ikke er av de som holder seg i ketose opptil 50g karbo)

Få tak i boka og les den, så blir det lettere for deg. Du kan jo spise rundstykket ditt, men er det virkelig verdt det om du ikke kan spise noe annet hele den dagen? Du følger i så tilfelle hvertfall ikke ketolyse!

Takk for svar,

Det er ikke det at jeg absolut vil spise det, men vil vite ca hvor lite/mye som skal til. Boka har jeg Og i dette tilfellet var det kun pga jeg hadde glemt lunchen min hjemme og var skrubbsulten, i kantinen vår hadde de ikke salat i dag, kun rømmegrøt og div andre ting som jeg ikke kan spise så da var jeg så dum å spiste det rundstykket, groveste jeg fant, prøvde å drikke mye vann før for å slukke sulten til jeg kom hjem men det funket ikke så bra. Men får bare sette igang å trene slik at jeg kommer inn i ketolyse igjen.. Jeg vet jo faktisk ikke OM jeg har vært det, i følge stixen så har jeg det men har ikke gått ned i vekt, eller minsket cm rundt magen osv. Selv om jeg har kun spist ketolyse vennlig mat.

Monicamoa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat