Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-10, 23:20   #2
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Jeg gir snart opp..hjelp

Iset, som har vært medlem her i årevis, er Gastric Bypass-operert og lever lavkarbo, hun har garantert noen gode råd- hvis hun ikke ser denne tråden, send henne en pm!

Jeg vil være forsiktig med å uttale meg om hva som fungerer best for Gastric bypass-opererte, men det jeg kan si er at det er fullt mulig å lee lavkarbo uten å spise masse fett og unnvære brød. Jeg følger en mer moderat lavkarbo-filosofi, jeg spiser brød (Fedon-brød kjøpt ferdig i butikk, smaker som vanlig grovbrød, ikke kake), pasta (lavkarbopasta), fullkornsris, og holder meg til et moderat fettinntak- egg spiser jeg nesten aldri. Lavkarbo er langt mer enn bare LCHF. Med insulinresistensen og det ekstreme sukkerbehovet ditt synes det som om noen form for lavkarbo/lav GI vil være ideelt for deg, kanskje du skal snuse litt på Fedon? Bøkene til Ola Lauritzon anbefales også, du finner info på www.giviktkoll.se også.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat