Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-10, 21:30   #180
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Eksemplet med Galielei handlet vel litt mer om de ekstisterende makteliters totale motsetning, enn at det var det samme .
Dette er en veldig interessant diskusjon, så lenge man kan angripe den nøkternt. Jeg er, som jeg har sagt flere ganger, ikke kristen, jeg er ikke religiøs, jeg tror vel heller ikke på engler i noen tradisjonell forstand. Men hvor interessante mine opplevelser er for allmennnheten vet jeg ikke, jeg vet hva jeg har opplevd, eventuelt tror jeg har opplevd, og det har i hvert fall ikke ført til at jeg har mistet bakkekontakten foreløbig, men kanksje heller til at livet mitt har noen litt mer interessante dimensjoner -for meg.
Om jeg får til det med psihjulet i dag, aner jeg ikke, men jeg kan saktens prøve. Det har helt klart noe med konsentrasjon å gjøre, og ettersom mennesket sånn ellers er veldig styrt av en mengde ufrivillige impulser og inntrykk og whatnot så kan vel ikke kontrollerte tester alltid være så innmari enkelt. Jeg har tatt en test tilsvarende mensatesten to ganger, og fikk ganske forskjellige resultater, og vet at min mentale tilstand var på to rimelig forskjellige steder ved anledningene. Noen ganger føler jeg meg fullstendig tallblind og mister rekkefølgen hele tiden, andre ganger kan jeg regne en mengde summer i hodet hvor lett som helst stående på en fot og med en finger i nesen.

Og, tro meg. Det går an å være lovlydig og irrasjonell, det er på ingen måte noen motsigelser. Jeg holder fortsatt en knapp på litt konstruktiv galskap .

Og, for the record: Angående religion o.l, så er det nok en grunn til at det heter tro og ikke viten

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat