Opprinnelig lagt inn av Mizzme, her. JEG SPRAKK IDAG MEN: grunnen er at jeg nesten frontkolliderte med en annen bil, ble så skjelven etterpå at jeg måtte ha sukker. Motgående bil kom imot meg i mitt kjørefelt og det eneste jeg rakk var å kjøre i autovernet for jeg vil ikke dø.. Bilen min har en fin bulk og en laaaang stripe langsmed siden OFF! Det værste var at den andre bilen stakk ifra stedet, og siden det skjedde på en landevei var det ingen folk i nærheten.. Jeg starter opp igjen i morgen og håper ikke alt er ødelagt Dårlig dag idag ja..
Opprinnelig lagt inn av Mizzme, her.
JEG SPRAKK IDAG MEN: grunnen er at jeg nesten frontkolliderte med en annen bil, ble så skjelven etterpå at jeg måtte ha sukker. Motgående bil kom imot meg i mitt kjørefelt og det eneste jeg rakk var å kjøre i autovernet for jeg vil ikke dø.. Bilen min har en fin bulk og en laaaang stripe langsmed siden OFF! Det værste var at den andre bilen stakk ifra stedet, og siden det skjedde på en landevei var det ingen folk i nærheten.. Jeg starter opp igjen i morgen og håper ikke alt er ødelagt Dårlig dag idag ja..
Drit i den sprekken da - hovedsaken her er jo at du ikke ble skadet! Og for en tosk som bare kjørte videre!