Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-10, 08:57   #14
morthy
Medlem

morthy sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppegård kommune utenfor Oslo
morthy er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge venta dere med å skeie ut?

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Når jeg tar den glippen ser jeg for meg skikkelig hjemmelaga pizza, eller taco MED sjell og tortillas...eller nachos! Så litt sjokolade og litt potetstick, tror jeg... Er veldig spent på hvordan kroppen vil takle det...tror jeg vil vente lengst mulig, så reaksjonen på den type mat blir værst mulig! SÅ det ikke frister å gjøre det igjen!

Jeg har nettopp vært på en to ukers ferietur i Tunisia. Jeg levde så lavkarbo som jeg fikk til, det betyr at jeg spiste litt potet et par ganger, en is en gang, en sandwich en gang, øl på stranda 5-6 dager (ca. en halvliter om dagen), vin til maten hver dag og avsluttet med vanlig pizza med rødvin da jeg sliten og trett kom hjem...
Jeg hadde diaretendenser 2-3 ganger i Tunisia men det er vanskelig å si om det var karbene eller bakterier..
Jeg spiste aldri brød, kaker, dessert o.l på hotellet (buffe)
Vekta hadde bare gått opp 1.2 kilo da jeg kom hjem og i skrivende stund har jeg tatt av 0.7 av disse kiloene (kom hjem for 4 dager siden)
Det betyr at for meg går det an å kose seg litt uten å bli syk eller gå alt for mye opp i vekt. Jeg gidder ihvert fall ikke å ha dårlig samvittighet, da er hele vitsen borte føler jeg.
Man trenger jo ikke å ta det helt ut men smake på noe av det man har lyst på?

morthy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat