Tråd: Mammaen min
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-10, 10:55   #12
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Mamman min

Min svigermor er på slankekur og spiser derfor knekkebrød med brunost, men har kuttet ut smøret... *sukk*

Mens jeg gumler rugsprø med smør og hauger med makrell og går ned i vekt! Eller fiberrik med smør, philadelphia og friske jordbær! For ikke å snakke om alle de deilige middagene med rømme og smør!

Men svigerfar mener at så lenge man ikke kan unne seg et knekkebrød med brunost så kan det være det samme. Jaja, det er ikke jeg som har et livmål som sikkert er godt over meter'n og tresifret vekt... Og at det er melkesukker i misværost tror han ikke noe på for den er jo ikke noe søt!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat