Sv: Fungerer ikke ketolyse på meg? Har jeg ikke nok fett på kroppen?
Opprinnelig lagt inn av Debz, her.
Jeg er helt ny på dette ögså, begynte forrige mandag. Har klart å gå ned 2.5 kg fra mandag til torsdag - men ingenting siden. Jeg klager ikke men jeg må bare spør...hvor mye fett skal vi spise?? Jeg ser at det er skrevet om og om igjen i forumet " spiser du nok fett"? Men ingen sier hvor mye fett. Er det mulig noen kan gi meg en konkret eksempel? For eks hvor mange skiver bacon til frokost med egg? Hva kan jeg spise til lunch som har fett? Middag regner jeg med holder med en kotelett til grønnsakene?
Jeg virkelig setter pris på om noen kunne svare her...jeg sliter med å måtte spise fett så det er mulig jeg spiser ikke nok?
Jeg tror ikke det er nødvendig å spise så mye fett som mulig, men å være liberal med det! Velg de feteste kjøttypene, de feteste ostene, dropp lettprodukter, stek i smør, bruk olje som garnityr på salaten din, etc, så er du godt på vei . Hvor mange baconskiver du skal spise til frokost, eller koteletter du skal spise til middag avhenger av hvor mye du trenger for å spise deg behagelig mett. Det er mye av cluet -spis når du er sulten til du er mett. Ikke overmett, men til du ikke er sulten lenger . Og husk å drikk vann! Mange forvirrer sult og tørste.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|