Sv: Starte lavkarb produkt firma?
Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.
Lavkarbopikene videresolgte varer som allerede kan handles via nettet, og det er ikke lønnsomt i det hele tatt. 
Mener du å starte en slag matvareproduksjon for salg i butikker? Det er en god ide, men det kreves utrolig mye papirarbeid i forkant, og det er mye jobb for lite ressurser. Mattilsynet har strenge krav til matvareproduksjon, og matvareproduksjon er dyrt. "Spis-deg-slank" er vel den eneste i Norge, men han selger ikke videre til butikker. Dessuten hadde han opplegget klart - det var han bak Ola-pakka, hvis noen husker?
Jeg bare venter på at noen skal starte en cafe-kjede, jeg! En slags "deli-no-karbo" sted... *drømme*
Hei takk for konstruktivt svar.
Jeg tror jeg får gjøre endel forarbeid og så heller komme med et tilbud for de som ev. ville være interessert. Det er nok mange måter å gjøre det på som vil holde utgiftene nede i starten.
Jeg er opptatt av at maten skal være så normal som mulig så den ikke havner i "glutenfri- og spesialmat-hyllene" i eventuelle butikker. Antall produkter kan gjerne være lave i begynnelsen, hvis man får et visst salg på de.
Eksisterende kafeer burde introdusere nokarb valg istedenfor at det må bygges helt egne kafeer for slikt.
Mvh
BiSm
|