Sv: Julistarternes tråd
Så flinke alle sammen er!
Såframt vekta mi her (er hjemme hos mamma og pappa) er samstemt med vekta mi i Trondheim, så skal startvekt være 115 kg. Gikk ned en del på interrailturen jeg var på i Juni/Juli, og har gått ned 3 kg siden jeg kom hjem. Men jeg får ikke noe endelig tall før jeg kommer tilbake til Trondheim i august en gang
Uansett har det vært første offisielle veiedag! 
Hyggelig å gjøre det her igjen, jeg kjenner jeg gleder meg veldig til veiedager, akkurat som sist jeg bedrev slanking. Den gang fikk jeg påvist PCOS etter å ha gått ned 20 kg (plutselig stoppa vekta og sto i ro i et år, og da fikk jeg påvist skiten), så jeg håper at denne gangen når jeg har gått ned masse så blir jeg erklært frisk
Såh, gikk ned 2 kg forrige uke, og rumpa mi har krympet med hele 4,5 cm!
Magen har krympa, på alle 3 stedene jeg måler, armene har krympa, halsen har krympa, lårene har krympa. Eneste som ikke har krympa er leggene, som har gått opp 0,5 cm. Men det var da aldri nøye 
Har det veldig bra, og kjenner at det er utrolig enkelt å takke nei til all mulig dritt folk vil jeg skal putte i meg Det er så godt å være tilbake 

|