Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-10, 19:00   #574
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Oi...nå tenkte jeg å fortelle, stolt og kry, hva vekta mi viste i dag, men nå fikk jeg ikke lyst likevel...Mange her som sliter ser jeg. Vil ikke gnu det inn heller da...Jeg får skrive det under her i parantes, og de som vil, kan lese!

(-2 kg for meg denne uka, og det til tross for mens! *stolt* Tilsammen -9 kg på 6 uker!)

Jammen dette er jo kjempemotivasjon for oss som sliter, det viser jo at dette fungerer - gratulere kjempemasse

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat