Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-10, 19:37   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Starte lavkarboprodukt-firma?

Opprinnelig lagt inn av Lunaluna, her.

Jeg stiller gjerne med noen kroner. Stiller også med det jeg måtte ha av relevant kunnskap (er utdannet konditor og butikkslakter, kjennskap til IK-mat osv).
Synes det er en kjempeidè!
Har vært inne på å begynne å produsere lavkarbo måltidsløsninger og desserter i butikken jeg jobber i, men det er litt av et prosjekt hvis man skal gjøre det skikkelig (kalkyler, deklarasjoner, rutiner osv).

Og jeg er helt sikker på at handelen kommer til å kaste seg over slike produkter når de ser potensialet.
Før måtte man til bakeren for å kjøpe glutenfritt brød, i dag kjøper man glutenfri kjeks på Kiwi.

Jeg har vært mange ganger i Dublin, men nå det siste året har jeg bare med glede sett hvordan det har EKSPLODERT med lavkarbomat i butikkene!
Vi var der senest nå i juni og det var herrlig å kunne gå på supern og kjøpe seg et "lowcarb soyabread"! Det var faktisk halvt om halvt med "vanlig" brød og lavkarbobrød! For et par år siden gikk vi forbi en buss(?!) som viste seg å være en lavkarborestaurant på hjul . Vi gikk dessverre ikke innom den da vi så den; da vi VILLE innom var den kjørt videre...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat