Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 11:08   #10
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hurra endelig tilbake til 70-tallet

Tusen takk alle sammen

Synes det er deilig å kunne dele en slik gla' nyhet og kan jeg klare det som har vært overvektig hele livet (joda helt sidne barndommen - skal bare se 1. klasse bildet mitt - klumpen!!) og hatt utrolig mye motgang i livet, kan alle klare det.

Det krever en del tolmodighet og ikke minst hjelp utenfra til å få orden på alle de tingene som surrer og går i hodet. Men det kan la seg gjøre, for alle, men hodet må være med - skikkelig med

Nå er neste mål om komme ned i mot 70 blank og en ekstra bonus er det om jeg kommer tilbake til 60-tallet, da blir det et par nye Louboutin sko

Nå må jeg bare trene litt mer for grevinneslengen er blitt ofsleg stor, rompa holder ikke blyanttesten og jeg er alt for svak i overkroppen, men det skal jeg klare, kan klare alt nå......

I'm on the top of the world

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat