Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-05, 09:30   #3
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Har dere lagt merke til at det står 100% bær på fremsiden av glasset, men viss dere leser innholdsfortegnelsen så står det at det er 50gram bær i 100gram syltetøy... er det bare meg eller blir ikke det 50 % bær isteden for 100% ??????

Dette har jeg sett på også (har svart belte i å lese etiketter når jeg handler ), og den eneste forklaringen jeg har kommet frem til er;

100 % av de bærene som er i dette syltetøyet - er BÆR. Det ikke bare SER ut som bær, men det ER bær faktisk..... At 100 % ikke er ALT - DET bør jo vi som forbrukere skjønne....

*her skulle jeg hatt et smilefjes som viste at jeg himler med øya, er sarkastisk, ironisk og oppgitt over varemerking i Norge*

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat