Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-10, 15:50   #51
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Belønninger som motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg skjønte det .
Men, det har vært viktig for meg å prøve å se bra ut og pynte meg hele veien, altså. Det er en god ting, nettopp fordi det får en til å føle seg bra, uansett størrelse. Heldigvis er jeg velsignet med gode omsyingsevner, og er en sucker for 2. hand og loppis. Mye spennende man kan mekke da, uten å måtte henge seg opp i størrelser i så stor grad (samt at størrelsene var litt rausere for 30-40 år siden ).

Elsker loppiser og 2. handiser jeg også! Du skulle bare visst hvor mange par sko, vesker, topper etc etc jeg kjøper der! Og jeg finner mye fint som også er eksklusivt; jeg tror damer med myyye penger som kjøper klær ofte gir bort masse klær til 2. hand for å lette sin egen samvittighet for å kjøpe nytt. Jeg har feks kjøpt to par støvletter som knapt viste at de var brukte. De kosta over 2000 kr ny/par og jeg betalte knappe 50 kr for begge para, og det var moderne stilige støvler!