Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-10, 20:42   #25
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Fast føde = ikke populært

Hei!
Vi har vel nesten like store jenter vi! Min ble født 30/9.
Her har det vært intenst med maten. Som du sikkert vet er jeg ammehjelper (og ser helt klart at du jobbet (for) hardt, stakkars dere hufff...klemme på...en av våre greier er også å hjelpe folk som trenger det å slutte...). Men jeg skulle liksom fullamme til 6mnd. Jada. Det gadd ikke babyen nei! Hun skulle HA det vi hadde. Så vi ga henne noen gulerotbiter etc å jage rundt på brettet sitt tidlig, gnage på en skalk etc. Hun har mer eller mindre drevet med BLW med grøt og glass i tillegg etter hvert, og nå sitter hun og roper namnamnamnam til noen gir henne noe av deres mat. Hun spiste en halv Wiener (etter middagen sin) i dag, samt en halv avocado til lunsj! Ja, og et halvt egg til frokost. Det er sånt et matinntak at det ikke er til å tro! Hun spiser ihvertfall dobbelt så mye som femåringen og da kommer morsmelk i tillegg. De er rare de små

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat