Tråd: Olje til baby
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-05, 10:54   #1
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av
Smile

Olje til baby

Jeg har såvidt begynt med smaksprøver av risgrøt fra helsekost til poden på nesten 5 mnd`er. I denne skal en tilsette olje, (solsikkeolje står det på pakken). Men etter det jeg har lest her inne er jo solsikkeolje ikke noe særlig, hverken for ung eller gammel.
Har lest litt fram og tilbake her inne, men greier ikke å bestemme meg hverken for det ene eller andre. Hva anbefaler dere?

Jeg vet at vi har brukt MCT-olje på kuvsøseavdelingen hvor jeg jobber, men husker ikke hvorfor vi brukte det. Men husker godt at de fikk VELDIG løs mage av det.