Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-10, 21:10   #597
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Her var det mange nye siden jeg "la opp" på ED gitt
Kjekk å se at det er så mye aktivitet, og ikke minst kjekt å se at mange av dere har gode resultater.
Jeg sliter litt med å komme skikkelig i gang på ketolyse (litt slapp holdning fra min side ), men har greid å holde vekta noenlunde stabil.
Denne uka har jeg tatt meg sammen, og går nå skikkelig inn for ketolyseopplegget.
Har gitt meg selv frist fram til 18. august som er neste kontroll hos Fedon-legen, og får jeg det ikke til å fungere så er sjansen stor for at jeg kommer tilbake på ED.
Time will show, men uansett så skal jeg kvitte meg med de resterende kilogram.....

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat