Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-10, 20:14   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kommende og gående ketose ..?

Det kan jo være så enkelt som at du vanner ut urinen din, også, ettersom man blir ekstra tørst i ketose og følgelig drikker en del vann. Men det har liten hensikt i å måle til alle døgnets tider, som Kitt sier så får du det mest riktige resultatet når du måler et par timer etter siste måltid. Uansett så er jevnt de fleste i ketose på det nivået, og det er veldig individuelt hvor lang tid det tar å komme i ketose. På 8-10 er det så godt som uungåelige, jeg tror heller du testa litt for tidlig.
Men jeg vil absolutt anbefale deg å legge vekk sticksene litt, bruke dem som en kontroll av og til. Sticksen sier ingenting om hva som skjer i kroppen din, kun i urinen .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat