Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-10, 01:18   #2669
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, nei! Beklager, altså. Merker jeg blir litt overivrig, nettopp fordi jeg har så dårlige erfaringer, så det rykker litt i sinnamuskelen. Men dette er ikke den verste historien forsåvidt. Men du, jeg anbefaler deg på det varmeste å prøve å snakke med Nav. Du kan få dagpenger, med en mulig karenstid på åtte uker, med mindre du får legen din til å skrive en erklæring om at skaden din er arbeidsrelatert. Jeg fikk årna det sånn en gang i tiden. Og dersom hun/han gjør det, så slipper du å tape noe mer enn tre dagers egenandel med inntekt. Behandlingstida på dagpenger er heller ikke mer enn ca fire uker. Når du først får dagpenger har du faktisk også rett på sykemelde deg, da fra Nav som "arbeidsgiver". (Jada, jeg har vært uten en vinternatt med Nav før ... ).

PS: Oh no! Nå har katta dratt inn enda en småfugl!

HEhe, det går bra. Sist jeg var der fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde krav på dagpenger, fordi jeg hadde tjent for lite i fjor.. (hvem faen med vettet i behold klarer å studere fulltid OG jobbe så man tjener dritmye? ikke jeg, kudos til de som klarer det!) Jeg skal dit i morra tenker jeg, og heldigvis skal ikke jeg til det kontoret som er verst i byen. Får høre hva de sier, men håper nå virkelig ikke de mener at studielånet som ble utbetalt i mai skal rekke hele sommeren pluss litt til.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo