Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-10, 01:31   #2677
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hjelpes!! Jeg bor sammen ei som tjener grovt mye. :S Ja, jeg har jo og fordyret kosthold, men jeg har ikke snakka med legen om det, fordi jeg vet hu ikke er begeistra for lavkarbo (hun og), men jeg vil egentlig ikke skifte, fordi hu er så ålreit ellers liksom.. Si fra om åssen det går med den søknaden da, jeg er spent!

Møll? Det må ha vært en dævla svær møll.... :S

Jeg går til spesialist i kvinnesykdommer som heldigvis tar egenandel, hun er hundre prosent lavkavborboorientert og jobber bl.a tett med Sofie Hexeberg, så jeg er ikke i tvil om at hun kan skrive en erklæring. Hun har jo også gitt meg diagnosene jeg visste jeg hadde/fortsatt har. Så jeg er jo heldig sånn sett, da .
Det skal jammen ikke være lett, altså. Håper det årner seg for deg!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥