Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-10, 10:35   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sliter med å få i meg nokk vann.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og man drikker vannet etterhvert som isen tiner. Jeg gjør bestandig slik når vi skal ut på lange kjøreturer. På denne måten har vi alltid iskaldt vann tilgjengelig i bilen samt at maten holder seg kald og fin leeenge.

Vi skal på tur i dag og i går kveld la jeg to vannflasker fyllt opp ca. 3/4 med vann i fryseren. Heller på kaldvann i plassen som er igjen når vi drar i dag og da har vi kaldvann lenge, men også med en gang om vi blir fort tørste.

Sist gang vi var på tur mener jeg at flaske2 fremdeles hadde isbit i seg etter over ett døgn, den hadde vært uåpnet da og det var ikke spesielt varmt i landsdelen for å si det sånn. *sukk*

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat