Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-10, 16:51   #2685
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei, ikke hva du brukte penger på, men alt (alt!) som kommer inn på kontoen ... .

Søkte sosialhjelp en måned for noen år siden. Det var aldri noe problem. Jeg hadde 585 kroner i fast (! hehe) inntekt og ingenting annet lissom, og fikk fremdeles full stønad, hehe. Fikk det på dagen også. Det er jo mulig det var fordi jeg faktisk la ved alt av papirer med søknaden ned til min siste krone og kontrakt og utgift og ett laaaaaaaangt vedlagsbrev til søknaden.

Nå har jeg 610 kroner garantert resten av livet. Hehe. DET blir man jo rik på. Tror jeg skal søke om forhøyet grunnstønad. Lov å prøve seg. Er jo greit med penger man får i tillegg til lønna.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that