Sv: Problemer i oppstarten av ketosekuren
Hei Snorkfrøken! Du er ikke alene, jeg begynte samme dag som du, var i ketose neste dag. Fra mandag til torsdag gikk jeg ned 2.5 kg..men så sto vekten stille. Jeg er i ketose hele tiden, jeg prøver å være flink men jeg er også ny til dette og veldig i tvil om mange ting. Jeg fant ut hvor mye protein jeg skal spise men vet enda ikke hvor mye fett - så jeg bare prøve meg fram. Jeg er mer bekymret for cm...jeg føler som jeg øser bare ut..jeg har også tatt 2-3 ruter med noe sukker fri / veldig mørk sjokolade et par kvelder men jeg holdte meg i ketose. hmmm rart..De her inne sier at det spiller ingen rolle hvis ketosestix er lys rosa eller mørk - ketose er ketose. Så jeg stoler på de..
Også, hvis du følger den ketolysekuren, det kan være lurt å kjøpe de 3 mineraler som går med kuren. Sink, magnesium og krom. De hjelpe kjempe mye å bli kvitt sukkersuget. I var helt avhenging av sukker - jeg mener HELT! Spiste godteri hver dag og litt kaker på jobb osv...jeg begynte med de 3 dagen jeg begynte og etter 3 dager var det borte. Kan selvfølgelig se andre spiser og tenker yumm...men ingenting annet. Jeg har aldri holdt meg mer enn 2 dager på hva som helst kur - nå er det 12 dag og jeg holder ut. Bare ta en dag av gangen - jeg prøver å gjøre det samme... 

|