Sv: Tråd for junistartere
Opprinnelig lagt inn av Notabella, her.
Jeg starta på ketolyse 7 juni å føler jeg har gått ned så lite i vekt :/ er en del cm men veldig lite i kg :/. har følgt alt veldig bra å har ikke hatt noen pausedager. eneste er vell at i starten brukte jeg margarin å lurer på om det kan være derfor? jeg kuttet den ut i forrige uke å kjøpte meieri smør, så denne uka gikk jeg ned nesten 1 kg så håper på at det forsetter slik. Ellers drikker jeg masse vann, har nå kuttet ut pepsi max i uke dagene å har d bare i helgene. Jeg spiser som regel 1-3 knekkebrød med max 1 kh i pr å har på brunost med sukkerfritt sultetøy så det er ikke mange karbene i det. ellers spise jeg hot link(o.6 kh pr stk) med grillet tomat, har nå lagt til avokado og fetaost til dette . har lagt moussaka med aubergine å hatt det en del ganger, wok: svinekjøtt med gode grønnsaker ( tar mye av de med lite kh og mer av de så det er lite i) , har også spist laks med bacon og ost + litt hollandaise saus til. så jeg vet ikke hva jeg skal forandre for at det skal gå raskere:/ noen som har noen råd?
Hei
Den som slår meg er at du må kutte ut brunost, den inneholder ca 40g karbohydrater pr 100g ost 
Og sukkerfritt syltetøy betyr ikke lavt karbo-innhold - les næringsinnholdet på glasset.

|