Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-10, 09:31   #19
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Opprinnelig lagt inn av Echo, her.

Hm, jeg ser at det er feil. Det er datteren min som hentet pakken på posten og da måtte hun betale 180 kroner for å få hentet pakken. Hun mente det sto toll og muligens gebyr på hentelappen. Vet ikke hvordan jeg kan gå frem for å få igjen disse pengene. Varen var betalt på forhånd. Hentelappen har hun jo levert fra seg så den kan jeg ikke vifte med. Da er jeg ihvertfall klar neste gang det skjer. Fryktelig irriterende greier.

Har du kvittering, f.eks på mail, fra det du kjøpte - det er det viktigste. Og har du evt kvittering fra det som ble betalt på posten (kontoutskrift)?

Ring til postens kundesenter, 810 00 710, og forklar situasjonen. Bare si som sant er at du har funnet ut at de har krevd deg for moms på varer som koster under kr.200. De bør jo ha dette i systemet sitt, selv om du ikke har hentelappen/kvittering lengre. Det er kanskje ikke snakk om så mye penger, men for meg blir det snakk om prinsipp for dette er noe posten gjør støtt og stadig og det blir jo store beløp etterhvert.

Les også nøye på tollvesenet sine sider om regler for moms/toll så du kan svare for deg når de prøver å bortforklare det de har gjort Lykke til dersom du vil ta opp kampen, det har iallfall spart meg en del penger og ta den kampen hver gang

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat