Sv: Det har stoppet opp
Opprinnelig lagt inn av Debz, her.
Hei Alkazelters og takk for svaret ) Inn på diett.no når jeg registrer det jeg spiser så kommer en dings på siden som sto %, det er der de kommer in. Jeg aner ikke hva de er for..jeg er helt ny til dette. Nå jeg la meg i går så hadde jeg spist de bærene så jeg fikk totalt 11.86 karbs. Jeg vanligvis spiser lunch men jeg var bare ikke sulten.. Jeg blir så fortvilet, føler som jeg skal aldri få tekken på dette. Alle jeg kjenner raser ned i vekt med denne opplegget, mens jeg stå stille. Jeg følte meg veldig bra å begynne med men de siste dagene men i går og i dag har ikke vært så bra. Hodeverk og jeg verker i leddene som jeg gjorde før jeg begynte. Har også fått lufr i magen igjen som jeg hadde når jeg spiste brød osv...vet ikke, kanskje jeg venter for mye..?
%-en er rett og slett energiprosent, altså hvor mange av kcaloriene dine som kommer fra hvilken næring. Fett har flere kcalorier pr gram (9, tror jeg, mot karbohydrater og proteiner 4), så derfor vil fett gi et høyere tall. Mange mener at du skal ha ca 5 % karbohydrater, 70 % fett og 25 % proteiner dersom du vil holde deg til et ketogent kosthold.

|