Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-10, 11:53   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ny på ketolyse, tips og råd?

Å shotte olivenolje virker for meg ganske meningsløst, lag heller en god dressing av oljen og hell over salat. Pass bare på at du er liberal med fettet, steker all mat i ekte meierismør, velger de fete kjøttypene (kjøttdeig framfor karbonadedeig, medisterDEIG framfor medisterFARSE -som er utspedd som bare fy, fet fisk som laks, ørret, makrell og sild framfor de hvit magre typene, etc, kylling er magert, så spis skinnet, om du lager mat av fileeter, pass på å ha en fet saus til, velg nakkekoteletter med marmorering framfor de magrere variantene). Jeg synes det er essensielt å få fettet inn via maten, i stedet for å trøkke innpå bare for fettets skyld. Med det sagt er fett i kosten veldig viktig på et ketogent kosthold som Ketolysekuren, for blodsukkeret, metthetsfølelsen, for absorbasjon av vitaminer, etc.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat