Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-10, 19:35   #70
Trulte67
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 58
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max og sånn

Denne tråden var virkelig interessant!
Personlig har jeg hatt ca 10 år av livet mitt hvor magen og tarmene mine ikke tålte kullsyre uten å bli oppblåst og føle meg forferdelig. Det har gått over. Vet ikke om det er heldigvis da
Jeg tror ikke et sekund på at godkjente søtningsmidler er farligere enn vanlig hvitt sukker. Og det er faktisk alternativet for veldig veldig mange!

Forresten så har jeg spist meg feit -- helt selv faktisk. Det har mannen min også. Vi har snakket en del om det. Hvordan slanke mennesker forholder seg til mat kontra oss feite. Noen spiser for å leve, andre lever for å spise. Og det har vært undersøkelser på hvor ofte overvektige åpner kjøleskapsdøren og andre matskapdører (trenger ikke ta ut noe hver gang, men bare for å se) i forhold til tynne mennesker. Ganske mye oftere, ja.
Jeg tror samtlige overvektige har spist seg dit faktisk. Men jeg tror noen har fått hjelp på veien, av medisiner de trenger, av sykdom etc. Jeg tror også en del overvektige plutselig begynner å spise og drikke altfor lite, og derfor ikke mister vekt likevel, og dermed kan si at jeg spiser ingenting, men går ikke ned.... fordi kroppen er i sparebluss.
Det er utrolig stor forskjell på hvor mye 2 personer beveger seg også, selv om begge såkalt bare er hjemme, inne og gjør ingenting.

118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat