Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 01:12   #1155
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag ble det svineindrefilét med bacon rundt, masse sjampinjong og en karri-CF-saus.

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Jeg fant noe organisk peanøtsmør på meny, tømte glasset og mikset den med stav mikser (det er ellers for tørt) og fylt en seleri stang med peanøt smør (sånn vi spiser det i USA). Vet det høres rart ut, men det er egentlig kjempe godt! (liker ikke seleri ellers..) Det heter "Biona" organic smooth peanut butter - innhold 100% organisk peanøtter, ingenting annet! 10 g karbs pr 100 gr. men det tar ikke mange gram å fylle en seleri!

Mmm, hørtes spennende ut. Jeg er ikke så forferdelig glad i selleri, men det høres det ut som du heller ikke er. Jeg har ikke peanøttsmør akkurat nå, men jeg har mandelsmør som er kjøpt i helsekostforretning. Gjør vel ca samme nytten?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC