Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 10:40   #13
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fett, proteiner, karbohydrater, HJELP!

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Jeg har vært i ketose hele tiden siden 13/7 og jeg har målt på alle dagens tider (det er motiverende for meg til tross at det betyr null) unntatt en gang tidlig på morgen..derfor skjønner jeg ikke hvorfor det er ingen forandring på vekt eller cm..;(

Bare et lite tips: SLAPP AV! Stress kan godt være en såkalt "partystopper" og jeg har inntrykk av at du stresser noe enormt med denne vektnedgangen om dagen. Prøv å ro ned, ikke tenkt på det hele tiden, ikke mål / vei / bruk stix mange ganger om dagen, det er et stressmoment uten like.

Men nyt sommeren! Spis som du har gjort så langt, gå fine sommerturer og slapp av!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat