Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 10:42   #14
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fett, proteiner, karbohydrater, HJELP!

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Jeg har vært i ketose hele tiden siden 13/7 og jeg har målt på alle dagens tider (det er motiverende for meg til tross at det betyr null) unntatt en gang tidlig på morgen..derfor skjønner jeg ikke hvorfor det er ingen forandring på vekt eller cm..;(

Helt siden 13/7 er jo bare 13 dager!
Det kan ta opp til 4-6 uker før kroppen får skikkelig dreisen på å bruke ketoner som brennstoff! Inntil da vil kroppen stritte litt i mot, man føler seg gjerne litt slapp og av og til litt uggen, men på sikt vil man gå ned om man har nok å ta av!

Ting som hvor overvektig man er, hvor mye man evnt har gått ned før man begynner på ketolyse, hvor gammel man er, hvor mye vann man hadde i kroppen da man startet, hvor stresset man er, hvor godt man sover......
Alt dette, og mye mer, er faktorer som spiller inn ang hvor mye man kan gå ned hvor fort!

Som sagt, stixene viser bare hva som er i urinen din, de kan ikke fortelle deg noe mer om hva som skjer i kroppen din!