Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 12:10   #1
Karoline123
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Karoline123 er på en erverdig vei
Smile

Oppstart av ketolysedietten

Hei

Har planer om å starte på Ketolysedietten om ca 2 uker (da er jeg ferdig med sommerjobbingen, og drar tilbake dit jeg bor). Som fattig student så må jeg vente på lønning før jeg kan kjøpe startpakken på http://ketolyse.no/index.php?side=info&product=906907 Derfor kunne jeg tenke meg å få litt tips om hvordan jeg kan starte på dietten om to uker, da uten å ha fått tilsendt boken. Har lest mye innpå her, men sitter fortsatt igjen med en del spm som jeg håper noen vil ta seg tid til å svare på

Hvordan er det med salt på dietten? Har lest at kryder skal være bra(fettforbrenningen), men hvilke krydder egner seg?

Er det slik at man må veie all maten, salaten, hvor mye grønnsaker man bruker osv? Eller er dette noe som lønner seg bare å gjøre med kjøtt/fisken?

Er det slik at man burde få i seg noen karbohydrater i løpet av dagen, eller er målet å prøve å legge listen på null?

Har sett en eller annen plass at noen annbefaler å ikke drikke kaffe i startfasen, er det slik?

Når den tid kommer at jeg skal starte på denne dietten, så begynner også skolestart. Dvs en uke med "fadderuke" som inneholder mye drikking! Men har lest at blant annet vodka med sukkerfri brus ikke skal inneholde noen karbohydrater, så da går det vel bra likevel, el?

Klem Karoline

Karoline123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: annet Svar med sitat