Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 14:58   #102
trine32
Juniormedlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold, Moss
trine32 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hei.

Har hatt samme tanke som deg siden jeg også er "normalvektig". (men skal ned 5-10 kg) Jeg har prøvd atkins men det var for hardt for min del. Gikk ned (ikke så fort vel å merke) men når jeg skulle over på fedon så ble hoppet litt for stort og vips... så hadde jeg gått opp igjen. Nå har jeg satt meg et mål og godta at det vil ta tid (sommeren er jo snart over alikevel )og har akkurat lagt om livstilen til meg og mine 2 gutter til Fedon kost. Ikke så nøye til de da,men prinsippene er jo der. Skal også begynne på "kost i balanse" kurs i slutten av august i oslo for å få en kick start og oppfølging i 8 uker. Kan anbefales.. Velger du ketolyse og skal over til Fedon etterpå så gjør det saaaakte så slipper du å gå opp igjen.. Jeg sliter om dagen. Kommer liksom ikke helt i gang. Problemet ligger i trening. Har gått ned med fedon så vet det går men trenger litt mer viljestyrke... Masse lykke til..

Opprinnelig lagt inn av Thalia, her.

Hei! Slenger meg med jeg også. Startet i dag, startvekt på 70,6 kg. Er 172 cm høy, og skal ned 10-11 kg. Håper ketolysekuren funker på meg, til tross for at jeg per definisjon er normalvektig. Har en del magefett som må bort, generelt litt dvask.. Derfor håper jeg lavkarbo + trening vil gjøre susen! Ble litt demotivert når jeg kom over en del tråder der "erfarne" lavkarbofolk mente at normalvektige mest sannsynlig ikke vil gå ned i vekt ved ketolyse/lavkarbo.. Tenkte derfor om jeg skal spise lavkarbo samt telle kalorier, om det vil gjøre susen?

trine32 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat