Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!
Hei!
Eg kasta sjølv pillene for to veker sidan... 
Eg har sakte auka frå 20-30karbs per dag til rundt 80, syns det føles fint, har lagt til diverse bønner, nøtter og rugsprø eller fiberpluss knekkebrød...
Kjem ogå til å innføre meir grønsaker, gulrot, kålrot... Men vi halde meg so langt vekke fra dei 5 store som eg kan..
Ingen kan sei 100% om det er farleg eller ikkje for fosteret, men dei få mnd. det tar med graviditet og amming, er ikkje verdt det, viss det kan skade babyen min.. Det tar eg ikkje sjansen på...
Eg vil ligge på den mengda karbs som hindrar meg å vere i ketose, og håpar at eg ikkje vil legge på meg meir enn baby og det som følger med... Men om eg skulle legge på meg 5-10-20kg, det er klinkande likgyldig, so lenge babyen og eg er frisk...
Kiloane kan eg alltids få av, babyen er viktigare...
Kva du gjer er ditt valg, det her er berre det eg meinar.. Men trur ikkje du tapar noke på å auke karbsa så du held deg over ketose, so er du i allefall sikker... Du vil nok ikkje legge på deg so mykje då, muligens berre stå i ro, og der er anre her inne som fortsetter å gå ned sjølv om dei aukar karbsa til over ketosegrense...

|