Tråd: Å "ta pause"
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-05, 17:32   #1
Tidligere bruker
Gjest

Question

Å "ta pause"

Jeg har jo enda noen kilo til mitt første mål er nådd... og jeg står fast på at jeg vil bli kvitt de før sommerferien. Så skal prøve å være flink i den neste måneden
Men i slutten av denne måneden reiser vi hjem til Bodø og skal være sammen med familien, som hele gjengen holder til der. Gleder oss masse!

Skal bo hos svigers. Og hvis noen husker i påska, så var det ikke så festlig med tanke på matspisingen... Men det var annerledes da, for da hadde jeg LYST å spise lavkarbo. Nå i sommer vet jeg ikke...

Lurer derfor på hvordan det vil bli å ta en pause fra det? Til vi kommer hjem igjen og til i høst. For jeg har LYST å spise reker med loff, koteletter med potetsalat osv... Svigermor lager masse gode potetmiddager også
Men jeg har selvsagt ikke lyst å rase opp i vekt da. Gjør man det hvis man plutselig slutter å spise lavkarbo?
Nå har jeg selvsagt ikke tenkt å spise hva som helst. Tenker det blir mer lavfett da jeg... Spise tradisjonelle middager, frukt og ellers "sunne" ting. Litt jordbær med fløte på og litt is da men
Men vi har sittet inngrodd her i 10 mnd og endelig skal vi hjem. Så har virkelig ikke lyst å tenke på hva jeg skal spise i seks uker foran familien... blææ...
Vil ha feeeeeeeeerie!

Håper noen har noen tips og råd

Svar med sitat