Tråd: Å "ta pause"
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-05, 17:47   #2
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Hei vennen!

Skjønner deg kjempe godt! Er mye lettere når man selv "vil", men kjipt når det blir sånn at man ikke kan spise loffen med rekene på fordi man får så dårlig samvittighet. Du kan jo innføre mer og mer karber frem til dere drar, en slaks vedlikehold (sjekk "Atkins` vedlikeholdsstige" ). Dette vil hjelpe deg å stabilisere vekta, det vil være mye bedre enn å slanke deg til du skal dra, og starte rett på "vanlig kost" etterpå, da vil du nok gå opp det du evt. mister frem til du drar. Dessuten trenger du ikke gå opp, men ligge stabilt, eller enda bedre, fortsette å gå ned selv om du innfører mer karber

Kanskje noen andre har gode tips og, håper det, for jeg skjønner deg såå godt. Den følelsen av at man egentlig vil, men så er man ikke så motivert, men klarer ikke å spise den skiva uansett..Da blir man bare sur og gretten. Og kjempe bra at du tar opp spørsmålet, bedre å snakke om det nå, og få tips, enn å bare kutte kontant i slutten av mnd og gå opp i vekt..For det vil vi da ikke

Ang. Lavfett så veit jeg ikke. Men vil nå tro at om du er flink å bevege deg (poeng; forbruke mere enn du inntar) så vil det ha samme effekten. Noen går jo ned mye på den måten, og lite på LavKarbo, og andre omvendt. Men jeg skjønner det slik at du bare vil passe på at du IKKE går opp? (selfølgelig en bonus om du går ned da ).

Lykke til!!

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat