Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-10, 11:22   #21
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!

Opprinnelig lagt inn av Ravna, her.

Det er sant...(baah, glad jeg ikke er gravid enda, for jeg tenker ikke alltid så langt)
Men når det er sagt så kan en ikke alltid velge om en er i ketose eller ikke under ett svangerskap, om en spyr mye kan en havne i ketose, men de fleste får jo hjelp etter en liten stund da.

De fleste steder er det slik at om du legges inn med ekstrem svangerskapskvalme, slipper du rett og slett ikke ut igjen før du kan vise til en urinprøve fri for ketoner!

Vet du, de fleste tilgir en gravid kvinne å være litt egen og sær!
Sier du at du blir dårlig av ditt eller datt når du er gravid, er det nok ingen som sier deg i mot! Vis til dr. Hexeberg (kjøp og les boken hennes om lavkarbo) og la kritikerene være uvitende og "dumme"!