Tråd: Å "ta pause"
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-05, 19:04   #3
Tidligere bruker
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Du kan jo innføre mer og mer karber frem til dere drar, en slaks vedlikehold (sjekk "Atkins` vedlikeholdsstige" ). Dette vil hjelpe deg å stabilisere vekta, det vil være mye bedre enn å slanke deg til du skal dra, og starte rett på "vanlig kost" etterpå, da vil du nok gå opp det du evt. mister frem til du drar. Dessuten trenger du ikke gå opp, men ligge stabilt, eller enda bedre, fortsette å gå ned selv om du innfører mer karber

Hei hei Lita... sa det kanskje litt feil istad, men kommer ikke til å kutte ut lavkarbo med det samme vi kommer hjem! Blir å "sile" det litt ut da. Er jo en hel måned til brylluppet etter at vi har kommet hjem, så har jo lyst å være litt flink da.
Men denne mnd mens vi er her i Trondheim er liksom siste sjangs til å gå ned noe som helst, så vil ikke spise karbiser da

Personlig ville ikke kroppen min ned på lavfett (derfor jeg kom hit) så jeg har ingen forhåpninger på å gå ned i vekt. Vil liksom stå i ro en måned....
Lurte rett og slett på her om det var veldig sannsynlig at vekta kom til å fyke i værs hvis jeg gjorde det slik...

Svar med sitat