Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-10, 13:43   #28
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Saksøke "senter for sykelig overvekt"

Opprinnelig lagt inn av cron, her.

Karissma :Innlegget ditt er et eksempel på det jeg mener. Du bruker store bokstaver og bruker skjellsord for å beskrive meg som person fordi jeg mener noe annet enn deg. Jeg er selvfølgelig klar over at ikke alle har mulighet til å være i fysisk aktivitet. Det har ikke jeg heller alltid, grunnet sykdom og medisinering. Men, dersom du leser innlegget mitt så skriver jeg ENKELTE, ikke ALLE. Og jeg skrev det som en påstand, ikke som en sannhet

Det var ikke min mening å gå til angrep på deg slik du kanskje føler det men jeg syntes det var litt drøyt å komme med en påstand om at ENKELTE (er fullt klar over at du skrev enkelte )bruker lavkarbo for å slippe å være i fysisk aktivitet. Da lurer jeg på hvordan du kan komme med en slik påstand. Ikke ofte jeg svarer på innlegg men denne gangen ble jeg revet litt med

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat