Tråd: Nykommer
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-05, 19:42   #18
starmoon
Nytt Medlem

starmoon sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 40
starmoon er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av studentberta

Hei og velkommen hit til forumet.

Jeg synes du har hatt en flott start, og dette kan du være stolt av. Hvis du opplever stagnasjon kan dette være fordi du spiser for lite grønnsaker, gjør det til en vane å spise en skål med salat til lunsj kanskje....

Når det gjelder trening er dette en flott ting på ketolysekuren; her skal man ikke drive med hardtrening, men det viktigste er at man er i bevegelse. 30 minutter trening hver dag er nok, og du som bruker krykker får flott trening for armene ved å bruke disse for dette er tungt! Ikke fortvil, vær i bevegelse og tren armer og mage så kan du trene kondisjon etterhvert som du blir bedre.

Lykke til, dette har jeg tro på at du klarer Lurer du på noe, er det bare å spørre...

Hei alle sammen!!

Jeg holdt på å gi opp hele slankekuren jeg nå, men da jeg så alle hyggelige innleggene fra dere fikk dere virkelig opp fighteren i meg igjen... Thank You Folks!

Jeg vil gjerne ta opp et tema her inne på forumet: Det å spise ute.
Hva gjør dere når dere skal på restaurant? Jeg har opplevd dette som litt problematisk. Da jeg skulle ut å spise i går, endte det opp med biffsnadder uten pommes frites, såklart. Men da jeg kom hjem oppdaget jeg til min store forferdelse at stixen var veeeldig lys. Skjønte jo med en gang at det sikkert hadde noe med sausen og dressingen å gjøre, selv om jeg var veldig forsiktig med begge deler på restauranten. Hva bør jeg egentlig velge å spise på restaurant da? Synes dette er veldig vanskelig...

starmoon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat