Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-10, 15:21   #8
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tab Xtra og suketter: Natreen

Opprinnelig lagt inn av JuVi, her.

da måtte man altså spise det som en annen her også nevnte, så nå er jeg veldig i villrede om det er teen eller om det er Natreenen som gjør at jeg falt ut....

Jeg tror ikke du har falt ut, jeg tror du har drukket så mye te at urinen din er så utvannet at du ikke får riktig resultat - det høres ut som du riktig har bøttet innpå! Men du - _5_ suketter pr. kopp?! Det kan da knapt være drikkbart? Jeg bruker 1 sukett på et vanlig krus (ca. 2-2,3 dl) og 2 suketter på en termokopp (3,3 dl). Jeg ville prøvd å kutte kraftig ned på det forbruket der!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat