Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-10, 14:47   #23
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Eg kjem òg absolutt til å eta lavkarbo om eg skulle verta gravid (har planar om å hiva pillen på nyåret). Det er rett og slett fordi eg føler meg utruleg bra når eg et lavkarbo, og har då trua på at det eg får i meg av sunn og god næring er betre for barnet enn om eg skulle hoppa over på brød og pasta att... Eg kjem nok heilt sikkert til å nokre dagar ta meg eit rugsprø eller noko liknande, men ikkje nædvendigvis berre for å halda meg unna den ketosen.

Men det er no slik EG tenkjer! Eg vil gjera det som er best for MEG matmessig - om det er med 10 eller 100karbisar om dagen som gravid, det finn eg ut då. Eit gamalt, og bra ordtøke seier at om mor har det bra, har barn det bra. Og det trur eg òg gjeld forholdet til MAT! Uansett så har ikkje EG noko tru på at ketose nødvendigvis er så farleg for eit foster. Morkaka er ein fantastisk "skapning" som har evner utover vår forståing. Og dei som spyr heile svangerskapet og som av den grunn er i ketose i 9 mnd, får då friske og raske barn likevel! Morkaka sin funksjon er jo å gje fosteret det det treng, uavhengig omtrent av kva mor får inn og ikkje (og då er det ikkje meininga me skal komma inn på dette med røyk og alkohol og slike ting). Tremenningen min gjekk ned over 1o kilo i begge svangerskapa pga kvalme og oppkast, men ho har verdas nydlegaste to små utan nokon skavankar av noko slag.

Men, det er klart me er redd for ting me ikkje "har forska nok på"... eg personleg skjønar no ikkje kvifor me ikkje kan gjera det me instinktivt kjenner er rett for ein sjølv, med mindre me har det svart på kvitt frå ein eller annan lur forskar eller lege eller altvitar.

Så, eg vil råda deg til å gjera det du føler du er bekvem med. Om det er å eta 10 eller 100karbar kvar dag - ja det er opp til DEG å bestemma. Om du ikkje er bekvem med å vera i ketose, nei då held du deg unna ketose. Om du heller vil fokusera på det du føler deg bra med (og om du då mot formoding skulle vera i ketose), ja så gjer du det. Det er utruleg mange ulike synspunkt på dette, så eg trur det beste alle kan gjera er å gjera det DEI føler er rett! Uavhengig av forskingsresultat eller ikkje...

Eg skal iallefall leva lavkarbo (med eller utan ketose, det vil tida vise!) når eg forhåpentlegvis ein gong vert gravid

Masse lukke til i alle fall, uansett kva du bestemmer deg for

Jeg skjønner at det leger sier ikke har stort med troverdighet her på forumet, men hvorfor skal man gå i mot lavkarboLEGER og andre lavkarboeksperters råd og være i ketose når man er gravid?

Er man kvalm og spyr opp alt og da er i ketose, så er det som kitt sier at man ikke får komme ut fra sykehuset før der ikke er noen ketoner i urina.

Det ER en forskjell på å bygge en hjerne, en lunge, et hjerte, en kropp og å holde det i gang

Klart man kan jo velge å leke med utviklinga til ungen sin, så lenge det føles bra for enselv Men godt man veit om hva ekspertene mener om det lell.