Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-10, 15:00   #24
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg skjønner at det leger sier ikke har stort med troverdighet her på forumet, men hvorfor skal man gå i mot lavkarboLEGER og andre lavkarboeksperters råd og være i ketose når man er gravid?

Klart man kan jo velge å leke med utviklinga til ungen sin, så lenge det føles bra for enselv Men godt man veit om hva ekspertene mener om det lell.

Nemlig!!!

Jeg har en venninne som er anorektiker! Så lenge hun ikke spiser, har hun det helt fint, men hun har mistet 2 barn pga av det og av de to hun har fått, er en ikke helt frisk akkurat i forhold til mat feks!
Så det er greit så lenge mor føler seg fin???

Vet jeg setter det på spisse, men verden er ikke alltid så enkel! Jeg var sååååååå kvlem de første 6 månedene av det første svangerskapet. Det eneste jeg tålte å spise/drikke var sjokolade og cola light og jeg hadde det heeeeelt flott når jeg bare kunne drikke cola light og røyke som en svamp!
Men det kunne jeg jo så absolutt ikke gjøre! Selv om det var det eneste som gjorde dagene levlige!
Det man liker/tåler/orker før man blir gravid er det slett ikke sikkert man takler i det hele tatt når bebisen er på vei!
Det beste er nok å ha en plan, men også å være klar over at det kan hende man må revurdere den planen opptil maaange ganger når man først er gravid!